Aktuálně

Historické centrum Prahy slaví 25 let na Seznamu UNESCO

V letošním roce si připomínáme 25. výročí zápisu Historického centra Prahy na Seznam světového kulturního a přírodního dědictví UNESCO. Oslavy výročí takto významné události, která v podstatě znamenala oficiální potvrzení výjimečné hodnoty historického centra Prahy v celosvětovém měřítku, 0doprovází řada odborných, kulturních i společenských akcí.


Bohatství firmy je ukryté především v lidském kapitálu

V tomto tisíciletí se bude méně lidí věnovat fyzické práci a čím dál více lidí bude pracovat mozkem. To je v našich očích intelektuální kapitál. Z rozvahy firem se to nezdá, ale pro firmy má obvykle větší hodnotu než fyzická aktiva. Ekonomické bohatství je v současnosti mnohem více poháněno znalostmi a informacemi, než výrobním procesem a finančním kapitálem. Během minulé ekonomiky tvorbu hodnoty závisela na využití půdy, přírodních zdrojů, zařízení a kapitálu. Naše informační ekonomika je závislá na správné aplikaci poznatků a znalostí.


Primetime for … Internet Jungle 2017

V den voleb do poslanecké sněmovny, 20. 10., se v Národní technické knihovně konal třetí ročník konference Primetime for … Internet Jungle, které se zúčastnilo přes 150, převážně, brand a marketing manažerů z českých i zahraničních firem. Konference byla složena ze tří bloků, které se postupně věnovaly otázkám jak plánovat média v digitální době, jak integrovat automatizaci v zákaznické komunikaci, jak pracovat se segmentací v marketingových kampaních, nebo jak budovat komunitu kolem sociálních sítí.


Praha nerealizovaná – doprovodná výstava ke konferenci Praha světová 2017

Za svou nevšední podobu vděčí Praha generacím architektů a stavitelů, kteří do úchvatné přírodní scenérie po staletí vkládali svá díla.


Moderní značka je jednoznačná, soudržná a férová - plní to, co slíbila

Tématem třetího ročníku odborné konference Brand Management byl apel k pozvednutí významu značky jako integrální součásti vedení firmy a její strategie, promítnuté do produktů, služeb, lidí, prostředí i komunikace. Mezi čtrnácti řečníky konference vynikla Rita Clifton, nositelka Řádu britského impéria za přínos v oblasti reklamy. V unikátní diskusi „grilovala“ zástupce tří prestižních značek, které řídí svůj globální marketing z České republiky. Employer branding, budování značky úspěšného zaměstnavatele, zajímavě představil Pavel Stratil, generální ředitel řetězce Lidl. Více než 400 účastníku letošního Brand Managementu se ve zcela zaplněném pražském Slovanském domě velmi aktivně zapojovalo do panelových diskusí soustředěných především na to, jak pozvednout úroveň značek tak, aby nesly atributy jednoznačnosti, soudržnosti a vůdcovství.


Historické centrum Prahy – 25 let památkou UNESCO

Hlavní město Praha a Vydavatelství MCU s.r.o. Český Krumlov Vás vítají na autorské výstavě fotografa Libora Sváčka, která vznikla u příležitosti letošního 25. výročí zápisu Historického centra Prahy na Seznam světového kulturního a přírodního dědictví UNESCO.


Nejsou lidi?

Taky to slyšíte každý den? Nejsou lidi… Navzdory tomu, že mzdové náklady rostou a firmy věnují značnou pozornost shánění zaměstnanců, dlouhodobé problémy přetrvávají. Je tedy nepochybně správný moment na chvíli se zastavit a přemýšlet o tom, kde je chyba, a hledat řešení. Navrhujeme začít tím, že přestaneme spolupracovníky brát jako „zdroj“, který je potřeba získat a maximálně vytěžit. Pojďme se na lidi dívat jako na jednu z forem kapitálu, která je pro většinu firem ještě vzácnějším statkem než kapitál hmotný či finanční.


Praha oslaví 25. výročí zápisu na Seznam UNESCO

Historické centrum Prahy letos oslaví 25. výročí svého zápisu na Seznam světového kulturního a přírodního dědictví UNESCO. Významné jubileum si Praha připomene na začátku prosince, kdy se v prostorách Nové budovy Národního muzea uskuteční konference Praha světová 2017. Souběžně s konferencí bude také připravena výstava na Václavském náměstí o nerealizovaných architektonických záměrech a vydání publikace rozhovorů o Praze optikou různých vědních oborů.


Brand Management 2017: Setkání těch, kteří stojí pevně na značkách

Brand Management 2017, který se uskuteční 20. září ve Slovanském domě v centru Prahy, právě zveřejnil úplný program.Kromě Rity Clifton, nositelky Řádu britského impéria za přínos v oblasti reklamy, kterou Financial Times označily za brand guru, zde vystoupí i další přední marketingové osobnosti. Novinkou bude unikátní formát diskuse, v jejímž rámci bude Rita grilovat tři úspěšné značky v různých stádiích vývoje, které řídí svůj globální marketing právě z České republiky (Baťa, Ugo a Notino).


Rita Clifton na Brand Management 2017

Brand Management Vám letos přinese nejen vystoupení osobnosti světového marketingu, jíž je Rita Clifton, ale i atraktivní formát diskusního panelu.