Program

8:30 - 9:00 | Registrace, snídaně a ranní networking
   
9:00 - 11:00 | A – BIG DATA VE STRATEGII FIRMY, TRENDY

Moderuje: Tomáš Pflanzer, Head of Digital, Nielsen Admosphere

 

Kvalitní práce s daty pomáhá nastavit strategii, lépe plánovat a rozhodovat, nakupovat, nacházet nové tržní příležitosti a především dokonale poznat spotřebitele. Velká data s sebou však kromě obrovské příležitosti nesou řadu otázek: Kde začít? Jaká data jsou důležitá? Jak pospojovat všechny střípky, aby přinášely reálnou hodnotu? Jak s Big Data pracují významní hráči trhu?

  • KEYNOTE: Trendy v Big Data 2016+
    Yannis Kotziagkiaouridis, Global Chief Analytics Officer, Wunderman

  • Big Data a české firmy
    Pavel Šiška, Partner, Deloitte

  • Paradox doby datové
    Filip Doušek, Business Analytics Lead, Mibcon

  • Na co se Vás CFO zeptá při přesvědčování o investici do BIG Data?
    Josef Langmayer, CFO, Raiffeisen investiční společnost
   
11:00 - 11:30 | Přestávka na kávu
   
11:30 - 13:30 | B – BIG DATA JAKO HNACÍ MOTOR MARKETINGU A PRODEJE

Moderuje: Tomáš Pflanzer, Head of Digital, Nielsen Admosphere

 

  

 

Data představují nové příležitosti pro marketingové a obchodní týmy. V tomto bloku zazní konkrétní příklady realizovaných projektů, ve kterých hrála práce s daty klíčovou roli na cestě k lepším výsledkům.

  • Pospojujte střípky v digitální džungli
    Martin Beneš, Managing Partner, Red Media

  • „40 životů a 1 Voltaren.“ aneb Jak dokonalé poznání zákazníka vede k dokonalým prodejům
    Vendula Mrázová, Group Business Director, Wunderman

  • Big Data - Pojďme konečně sklidit i vysoko visící ovoce!
    Jakub Augustín, Business Consultant, Adastra

  • Případová studie: Jak využít data, která máte k lepším rozhodnutím
    Tomáš Formánek, CEO, Logio
   
13:30 - 14:30 | Oběd a polední networking
   
14:30 - 16:00 | C – VYTĚŽENÍ BYZNYSOVÉHO POTENCIÁLU DÍKY BIG DATA

Moderuje: Tomáš Pflanzer, Head of Digital, Nielsen Admosphere

 

  

Big Data odkrývají kontext a umožňují lépe pochopit souvislosti. Kromě vylepšování stávajících postupů se otvírá prostor pro nové byznysové příležitosti, které nám nové technologie pomáhají vytěžit.

  • Jak se zavedené firmy mohou poučit z growth hackingových technik data-driven startupů
    Vojta Roček, Business Intelligence Director, Rockaway

  • E-shopy v datech
    Jan Laštůvka, CEO & Co-Founder, MonkeyData

  • Jak se chytře přiblížit zákazníkům
    Jiří Žaloudek, CTO, CleverAnalytics
   
16:00 | Závěr konference a koktejl